Minyak Urut Zakar

Urut Minyak

Mukadimah:
Ramai lelaki keliru tentang kaedah membesarkan zakar. Mereka samada memilih untuk lakukan urut sahaja atau mengambil makanan kesihatan (food supplement) semata-mata. Sebenarnya, untuk mencapai saiz yang maksima, seorang lelaki dewasa perlukan bantuan tambahan dari luar dan dalaman untuk mendapatkan hasil yang terbaik dan kekal. Dari luar, mereka perlu amalkan mengurut zakar dan secara dalaman perlu mengambil herba klik sini yang membantu peningkatan hormon jantan (testosterone).

Selain itu, mereka juga perlu mengamalkan diet pemakanan yang bukan sahaja sihat, tapi juga ke arah membantu mencapai sosok zakar yang mereka inginkan.

Lemah Tenaga Batin Mati Pucuk Rawat dengan TREBEST
foto hiasan: amalan urut zakar boleh mencegah mati pucuk, pancutan awal dan lemah tenaga batin


Mitos Minyak Urut Lemak Binatang
Di mana-mana kita sering mendengar tentang minyak urut yang mengguna lemak binatang sebagai bahan asas yang konon mampu memberi kesan ke atas tumbesaran zakar. Antara lemak binatang yang sering diguna ialah lintah, ikan haruan, belacak, kambing gurun, dhob dan termasuk bio-organisma seperti gamat. Secara saintifik, adalah sukar untuk menghalang bakteria daripada membiak apabila lemak binatang yang di dalamnya terkandung enzim bercampur dengan peluh dan kelembapan kulit badan manusia. Kesan negatif dan buruk akibatnya apabila pengamal minyak urut lemak binatang mendapat jangkitan kulit seperti kulat, ketuat, puru, bengkak dan ketumbuhan pada anggota sulit dan juga sekitarnya. Masalah ini jika tidak dirawat dengan cepat, boleh merebak ke sistem varikos (urat) dan merosakkan saraf sehingga mengakibatkan kecacatan pada bentuk rupa zakar dan paling menakutkan ialah bila zakar mengalami masalah untuk menegang atau ereksi.

Anda juga perlu mengambil iktibar bahawa apabila anda mengguna minyak urut lemak binatang semasa persetubuhan, isteri/pasangan anda boleh mendapat jangkitan bakteria pada faraj/vagina yang pastinya membahayakan dirinya dan janin jika dia hamil !!!




Kenapa Minyak Urut Kami Adalah Terbaik?

1. Minyak urut yang kami sediakan adalah 100% dari tumbuhan, dan adalah bebas dari zat lemak binatang, serta mempunyai khasiat seperi berikut:-

  • Anti Kulat
  • Anti Virus
  • Anti Bakteria
  • Anti Oksidan

Ianya juga bertindak sebagai pengatur sel dengan fungsi pembasmi toksik apabila diurut pada permukaan kulit zakar. Sel-sel baru yang menggantikan sel lama akan berada pada tahap yang lebih kuat dengan daya dan ketahanan yang optima. Oleh kerana sifat minyak ini yang anti-bakteria, anti-kulat maka ia juga bertindak sebagai pembersih kawasan intim lelaki. Anda boleh oles atau sapu minyak ini dari dubur, buah zakar, batang dan kepala zakar dan di celah paha untuk tujuan kesihatan dan kebersihan anggota syahwat. Ramai responden wanita yang melakukan seks oral terhadap pasangan mereka yang mengguna minyak ini mendapati ianya lebih nyaman, menghilangkan bau hapak dan mengelak rasa gatal dan jangkitan pada tekak.

Minyak ini juga adalah selamat dan tidak berbahaya jika tertelan kerana ia mengandungi banyak khasiat zat galian dan ianya tidak mengandungi bahan sintetik wangian maupun apa-apa kimia :-
  • Vitamin E - fungsi terutama anti oksida
  • Magnesium - untuk kesihatan vaskular/urat
  • Zink - bagus untuk kesihatan seks lelaki
  • Tembaga - untuk basmi urat keras/kejang
  • Mengandungi zat yang mencairkan lepa atau karat kolesterol dan nikotin


Isteri Anda Pasti Terkejut Suka !!!
klik di bawah ini

2. Herba 100% TREBEST Plus 300mg adalah rumusan yang telah dikenalpasti paling berkesan untuk tumbesaran zakar perlu mengandungi kandungan yang dapat membantu peningkatan hormon jantan (testosterone) secara konsisten untuk mendapat hasil terbaik. Apabila tubuh berada paras testosterone yang optima (contohnya, budak lelaki pada umur baligh) maka pada saat itulah tumbesaran zakar berlaku secara progresif. Justeru pada waktu inilah saat terbaik untuk memulakan amalan mengurut zakar, atau dalam tradisi Melayu ada disebut 'mengasah keris' untuk tugasan di malam Jumaat. Malangnya amalan mengasah keris ini sudah makin diabaikan dan statitik menunjuk semakin ramai lelaki Melayu yang mengalami mati pucuk.

Kajian mendapati majoriti lelaki dewasa tidak mencapai saiz zakar yang optima, mungkin kerana kekangan 'agama' atau kurang ilmu insan dan fisiologi. Lelaki dewasa dalam masyarakat tradisi di kawasan gurun Sudan di sebelah utara Afrika dikatakan mencatat ukuran saiz zakar paling  besar dengan purata tegang 9 inci kerana kaum lelaki mereka lebih terbuka tentang urusan kesihatan fizikal zakar. Malahan seorang bapa akan mengajar anak lelaki cara mengurut zakar apabila anak lelaki itu mencapai umur baligh. Kaedah mereka telah dikaji dan direkodkan serta diajar melalui lamanweb berbayar di Barat.

Bagaimanapun, masih belum terlambat bagi anda meningkatkan saiz zakar anda untuk mencapai ukuran optima serta menguatkan daya ereksi dan tempoh ereksi untuk tujuan baik, yakni melunaskan tanggungjawab memberi nafkah batin untuk isteri anda. Ianya adalah hadiah dan pemberian terbaik dari seorang suami kepada isterinya, selain dari mendapat zuriat yang baik kepuasan jimak adalah salah satu elemen utama untuk dapatkan kesetiaan isteri serta kesejahteraan hubungan dalam kehidupan berumahtangga.

minyak urut tradisional rumusan tabib Melayu-Arab dalam botol renjisan 100ml

RM60 termasuk POSLAJU
ke alamat Malaysia sahaja



Catatan Popular

Asas Urut Zakar